Nincs kedvem edzeni...

Nincs kedvem edzeni...

Van, hogy motiváció hiánya miatt vagy pillanatnyi szeszélyből kacérkodunk az edzés kihagyásának gondolatával. Ne tedd!

Mi a megoldás? A következő sorokban szeretnék néhány tipped megosztani, ami segít az ilyen napok átvészelésében. Meglátod igen változatos a repertoár. 😊

Tippek:

·         Könnyebb a kanapén popcorn-t rágcsálva pihenni: Naná! De jusson eszedbe a cél, amiért lemész! Plusz büszke lehetsz, hogy vetted ezt az akadályt is és egy kis ego simogatás kinek ne esne jól? 😉

·         Nincs kedved a megszokott edzéstervet csinálni? Akkor csinálj valamit másképp! Millió módon tudsz változtatni, hogy teljesen más élmény legyen az edzés, például:

o   Próbálj ki egy új csoportos órát! Vagy épp ellenkezőleg próbáld ki milyen hatékony egy személyi edzővel dolgozni.

o   A változatosság kedvéért menj le egy másik terembe, ahol esetleg új gépeket próbálhatsz ki. Sőt, ha van wellness részleg akkor az mindenképp plusz motivációt fog jelenteni.

o   Ha már másik helyszín, miért ne mennél ma ki a szabadba? Bicikli, túrázás, futás, street workout pályák és sok más alternatíva közül válogathatsz.

o   Eddig fix sorozatokkal dolgoztál? Variáld meg!

o   A nagy súlyok helyett csinálj szuper lassú szetteket vagy próbáld ki a nagyon magas ismétlések erejét.

·         Ne merengj azon, hogy nincs kedved. Ha eljutottál erre a pontra, az azt jelenti, hogy kifogásokat gyűjtesz, akkor az már csak önigazolás, hogy miért NE menj!

·         Szervezz be egy edzőtársat, akivel kölcsönösen motiváljátok egymást.

·     Ne feledd, hogy ha többet edzel, mint a számodra optimális mennyiség az nem fejleszt, hanem épp ellenkezőleg! Ha nem tudsz kellően regenerálódni, tehát nem alszol eleget és viszed be a szükséges tápanyagokat akkor nemhogy stagnálni, de inkább visszafejlődni fogsz. Megéri? Indokol esetben igen is többet használ 1-2 plusz pihenőnap beiktatás.

·       Utolsó pontként egy kiemelt fontosságú dologra szeretném felhívni a figyelmed. Van, hogy olyan szinten kimerült az idegrendszered/tested, hogy nem elég az előzőeket kipróbálva folytatni onnan, ahol félbehagytad. Lehet, hogy beiktattál már plusz pihenőnapokat, de valami még mindig nem stimmel. Ha a kedvtelenség, fáradtság nem múlik célszerű felkeresned a háziorvosodat mert lehet valami komolyabb ok van a háttérben!

Remélem hasznosnak találjátok a tanácsokat és segítenek túllendülni a pillanatnyi nehézségeken 😊